Bir Hikaye

    

                  KAMIL AND KEZBAN         VS           ÇOCUKLAR        

           Bir gün arkadaşlarımla beraber top oynuyordum. Mahallemizde yaşayan Kamil Dedeyi gördüm. Oynamaya devam ettik. Dede yanından ayırmadığı, en sevdiği eşyası olan kahverengi renkli bastonuyla sokakta yavaş yavaş yürüyordu. Bense takımın kalecisiydim ve kendimi çok iyi bir kaleci gibi hissediyordum. Top bana doğru geldi ve ben orta sahaya doğru falsolu bir şut çektim. Top hızla sokakta yürüyen dedenin yüzüne çarptı. Dede titrek sesiyle "Ne oluyor?" diye bağırdı. Biz evimize kaçtık. Dede de kendi evine gitti ve bizi eşine şikayet etti. Kamil Dede'nin eşi olan Kezban Teyze de Kamil Dede gibi yaşlı, asık suratlı ve kavgacı bir teyze. Elinde oklava ile geziyor. Her an tetikte. Boş zamanlarında tabletle çocuklara terlik atma oyunu oynuyor.

        Bir gün biz sokakta top oynuyorduk. Topumuz Kezban Teyzenin evinin bahçesine kaçtı. Ben de topu almak için bahçeye gittim. Evin içinden Kezban Teyzenin sesi geliyordu. Ben de hemen bir gizli ajan gibi pencereden onları izledim.

Kamil Dede:

-Plan ne Kezban?

Kezban Teyze elindeki anahtarla gizli odasının kapısını açtı ve elinde eski bir çuvalla geri döndü. Çuvaldan çıkardığı eski terlikleri kucaklayıp gizlice dışarı çıktı. Ağaçların arkasına saklana saklana arkadaşlarıma bakmaya başladı. Sonra telefonunu çıkarıp online oyun oynadığı teyzeleri çağırdı. Yaşlı teyzeler hemen geldi ve terlikleri paylaştılar. Arkadaşlarım merakla benim topu getirmemi beklerken birden tüm teyzeler birden parka doğru ellerinde terliklerle hücum etmeye başladılar.😄

        Ben de hemen bizim evin balkonuna çıktım. Arkadaşlarımı kovalayan teyzeler arkalarından terlik atıyordular. Arkadaşlarım ise bir o tarafa bir bu tarafa koşuşturuyorlardı. Ben de sebep olduğum curcunayı izleyerek kahkaha atıyordum.

HA! HA! HA!

                                            Yazar: Kayra Selim
                                                


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar